NaslovnaMoto Putopisi6 Dana - 3 Države - 2 Skutera - 1.815 km Ex-Yu...

6 Dana – 3 Države – 2 Skutera – 1.815 km Ex-Yu Avantura

Za duža putovanja često nisu potrebni jaki motocikli. Upravo to dokazuje i današnji putopis u kojem naš član foruma @bolence91 sa svojim drugarom kreće na put od preko 1.800 km. Tokom puta kroz države bivše Jugoslavije, ekipa je imala lepa iskustva koja su pretočena u putopis čiji naslov glasi 6 Dana – 3 Države – 2 Skutera – 1.815 km Ex-Yu Avantura.

Dugo nisam bio aktivan ovde i prvi put otvaram temu u ovom delu foruma tako da se nadam da će vam se svideti naše putovanje.

Dajem predlog drugu da krenemo skuterima na more, posle nekoliko dana drug javlja da uzima godišnji odmor tako da pada dogovor za početak jula, u međuvremenu radimo mali servis i proveramo skutere pred put. Ja vozim Kymco Xtown CT300i a drug Yamahu Xmax 300. Putovanje je trajalo 6 dana i prešli smo ukupno 1.815 km. Ovako je izgledalo putovanje preko Mapa.

6 Dana - 3 Države - 2 Skutera - 1.815 km Ex-Yu Avantura
6 Dana – 3 Države – 2 Skutera – 1.815 km Ex-Yu Avantura

Pa da krenemo od prvog dana

Dan Bor – Zlatibor – Sutomore

Konačno je došao i taj 2. jul, dogovoren polazak za 04.00 ujutru iz Bora. Nalazimo se na izlazu iz grada I krećemo ka Kragujevcu gde je dogovorena prva mala pauza za gorivo. Dogovor je da vozimo lagano i bez žurbe. Posle prve kraće pauze krećemo ka Zlatiboru gde pravimo drugu dužu pauzu za dorucak.

Za doručak naravno samo dijetalno komplet lepinja sa pršutom i jedna kokta da sve to zalije.

Punih stomaka svraćamo na pumpu gde sipamo gorivo i krećemo lagano ka Tari gde pravimo sledeću kraću pauzu za kafu.

Pijemo kafu, gledamo bajkeri stalno dolaze i odlaze ,međjutim bacamo pogled ka nebu i vidimo da polako stižu oblaci koji ne obećavaju lepo vreme, bacam pogled na telefon da vidim prognozu za dalje, oblačno bez kiše pokazuje. Reko odlično pošto su nam kišna odela ostala u garaži.

Krećemo dalje ka Ostrogu gde planiramo sledeću pauzu, vozimo preko Žabljaka gde je bilo prelepo, zelene livade, prelepe vikendice, obasipa nas miris raznih roštilja i pečenja koji se sprema.

Međutim sve to kvari vreme koje je sve lošije i lošije, počinje da duva vetar, ispred nas nebo je sve crnje. Taman stižemo u mesto Šavnik gde kreće ogroman pljusak, sa leve strane market sa velikom tendom gde se krijemo i neplanirano pravimo pauzu. Gledam prognozu na telefonu piše naredna 2 sata pljuskovi, reko šta ćemo ostajemo ovde dok ne prođe sve. I tako mi sedimo pored skutera, grickamo čips i jedemo čokoladice dok ostali pametni bajkeri prolaze u svojim kisnim odelima i nastavljaju put lagano i sigurno. U međuvremenu čujem se sa čovekom kod kog smo bukirali smeštaj da mu kazemo da kasnimo da slučajno ne izda sobu dok ne stignemo.

Konačno posle dobrih 2,5 sata kiša staje i mi polako krećemo ka Ostrogu. Vreme je i dalje loše, hladno je i konstatno prska na trenutke kišica, ali odlučni ne stajemo nigde . Skuter konstatno pokazuje temperaturu između 14 i 18 stepeni. Konačno znak za skretanje ka Ostrogu i kreće opet pljusak. Ceo uspon ka Ostrogu nas je pratila kiša, a ja sebe psujem ispod kacige zbog kišnog odela. Konačno stižemo na Ostrog i momentalno staje kiša i kreće razvedravanje, posle sam se salio oprali smo grehe do vrha i sad smo cisti.

Posle posete krećemo ka Sutomoru, oblaci se razilaze i vec kod tunela Sozine je izašlo sunce. Konačno stižemo u dogovoreni smeštaj u 20.30 uveče. Tuširanje i pravac šetaliste da pojedemo nešto opet hrono. Oko 23.00 h vraćamo se u smeštaj i pravac krevet. Sutra nas čeka novi dan i nova planirana ruta.

2. Dan Relacija: Sutomore – Njegosev Mauzolej – Kafić Horizont – Budva-Sutomore

6 Dana - 3 Države - 2 Skutera - 1.815 km Ex-Yu Avantura
6 Dana – 3 Države – 2 Skutera – 1.815 km Ex-Yu Avantura

Za divno čudo ustali smo već u 07.00 ujutru. Prvo što smo planirali bila je poseta nekoj samouslužnoj perionici kako bi oprali skutere od jučerašnje kiše.

Posle pranja krećemo nazad ka apartmanu i usput kupujemo doručak u obližnjoj pekari. Doručak je gotov i najzad krećemo na plažu da prvi put osolimo D za ovu godinu

Posle nekih 2 sata provedenih na plaži vraćamo se u smeštaj po skutere i krećemo lagano ka Cetinju. Vreme sunčano i toplo baš kao i što smo se nadali, uspon od Budve ka Cetinju je bio prvi test za skutere koji su prošli bez problema na vrhu kratka pauza za slikanje.

Posle Cetinja ulazimo u Lovćen nacionalni park, pejzaž je prelep, sve je zeleno, put prema Mauzoleju je uzak i pun krivina, 2 automobila se jedva mimoilaze, ali mi sitni se provučemo začas posle nekih 2 sata vožnje od Sutomora stižemo u Njegošev Mauzolej.

Posle kraće priče sa vodičem koji je bio na vrhu spustamo se u podnožje vidikovca, i po preporuci naručujemo kolače I hladnu kiselu da se malo osvežimo, iskreno kolači su bili odlični I bilo koji da probate nećete se pokajati.

Dalje put nastavljamo ka kafiću Horizont koji se nalazi ka starom putu za Kotor gde planiramo pauzu za kafu, od pića jedino su bili sokovi, kisela i kafa u limenici, platite pice i sami nosite do stola, e sad da li je tako tokom cele sezone Ili smo mi naišli u pogrešnom trenutku ne znam, ali nema veze, Pogled na Kotor sve popravlja

Posle hladne kafice krećemo ka Budvi gde je planirana sledeća pauza za večeru. Iz Budve krećemo kasno uveče ka Sutomoru, sledi odmor i priprema za 3 dan.

Ukoliko vam se putopis 6 Dana – 3 Države – 2 Skutera – 1.815 km Ex-Yu Avantura dopada, nastavak možete pročitati u temi na forumu klikom ovde.