NaslovnaMoto Putopisi6 dana jula i liznuta Marmolada

6 dana jula i liznuta Marmolada

Za ovaj petak izdvojili smo putopis pod nazivom 6 dana jula i liznuta Marmolada. Reč je o putopisu koji je napisao naš član foruma sa nadimkom Bruno68 i koji je posvetio našem dugogodišnjem članu foruma Aci koji nas je nažalost prerano napustio.

Ovaj putopis posvecujem nasem drugaru Aci koji nas je napustio nakon nase letosnje zajednicke voznje i za kojeg verujem da sa isto strasti jezdi putevima nebeskim.

Januar 2019 i snegovi su pravo vreme za duboku zamišljenost dok nam Dule izlaže svoju ideju o jednonedeljnoj vožnji po Alpima. Radnja se odvija u Ćevabdžinici Valter (Borča) uz neizbežne ćevape, krpice itd. Alkohol ne reklamiramo.

Ideja je da u četri dana obiđemo Dolomite i Južni Tirol (oko 1.200 km). Deo puta (oko 1.200 km) do i iz Slovenije računamo kao nešto što mora da se odradi.

Ruta je to i sad kreću “želje, četitke i pozdravi”. Neizbežan deo prepravke rute.

Znali smo da ne možemo da prešpartamo sve staze i bogaze za četri dana, a i nije nam želja da samo gledamo u auspuh i belu liniju. Odlučujemo da dnevna tura bude oko 300 km i do 8 sati vožnje. Kurvimer u ruke i eto mapa kretanja.

Plan dnevnih ruta je preciznije odradio Andrej, a začinio ga Darko idejom da se obavezno popnemo na Marmoladu. Usvajamo datum polaska, 2. jul (Utorak).

Na sebe sam preuzeo odgovornost i rezervaciju smeštaja.

Da. A ko ide?

Kad se prave planovi i to oni u ranom periodu, januar – februar, obično se nešto iskundači. Svadba, baba, beba itd. Svi su čvrsti sa namerom, ali šta da radim ako neko odustane.

Možda zvuči nepopularno, ali dajem predlog da napravim rezervaciju za smeštaj i nakon toga da se svi učipe. Ako neko odustane nema vraćanja love. Usvojeno bez komentara.

Naravno da sam prepravljao rezervacije. Ne verujem da čita ovaj putopis, ali bi se zahvalio momku iz Bookinga (Mujica na privremenom radu u Amsterdamu) koji je ispratio sve moje prepravke i zahteve.

Na put se spremaju: Andrej, Dule, Darko, Puki, Aca i naravno ja.

2. jul, Utorak

6. jul subota

Klub zlatna ribica

Adresa: Cesta Toneta Tomsica 6, 4270 Jesenice,

Kako vreme prolazi, a ja ne čuvam baš nešto posebno račune, ali ako me ne vara sećanje noćenje nas je koštalo po osobi ne više od 150 jeura sve sa taksama. Što bi se moglo reći SUPER jeftino.

Pare su na gomili i lagano čekamo jul.

Plus jedan, logo majca, minus jedan

Desetak dana pred polazak naš drugar Vuk otima par dana od godišnjeg odmora i Yamaha servis ostavlja da se snađu kako znaju i umeju, u nameri da se pridruži našoj moloj grupi na malom Dolomite Tour.

Nabrzaka (makazama i kopir aparatom) pravim foto logo i stavljam sve ucesnike na zid (majce)

Majce gotove, a od Andreja stiže vest da nema šanse da krene na put.

Nije zec pojeo kupus pa da bude šteta, a ni avion se nije srušio pa da je tragedija.

Jbg, drugi put. U svakom slučaju Vuk se nije bacio u veliki trošak oko smeštaja. Vožnja u grupi ima stranu koja ti se sviđa, a ima i stranu koja ti se manje sviđa.

Generalno motor voziš sam i sam uživaš u tome. Lepo je na pauzama ne blejiš okolo sam za stolom. Imaš koga i da zafrkavaš, a i ima ko i tebe da zafrkava.

Naravno uvek te neko čeka ili ti juriš za nekim. Ne spavanju si sa medvedom ili lavom.

Ni u nevolji nisi sam.

Tempo vožnje je već priča sama za sebe. Ti bi glumatao Rosija, a ja bi mirisao cveće uz Nirvanu.

Kompromisi.

Kako su nam putni pravci bili jasni kao i prenoćišta odmah smo se dogovorili da se nećemo slepo pratiti i nema ljutiš. Ako se nekom negde staje iz bilo kog razloga, nema problema.

Puki je u najavi dao do znanja da zbog stare povrede zgloba šake ne može da vozi predugačke ture, kreće dan ranije do Zgreba. Vuk mu se priključuje.

Aca najavljuje da će još u petak krenuti na Triglav. Hoće malo da se pentrači i juri koze.

Ostatak grupe će u utorak ujutro iz BGD. Zašto u utorak, pa da bi dali fore Darku koji se vraća sa puta u nedelju veče.

Čekanje, revija, C4, bujica – olujica

Spakuj se prepakuj se. Sve na gomilu pa ponovo. Kako sam nabacio nosače bočnih kofera imao sam prilicno komfora pa sam mogao da izvoljevam.

Na pumpu iza aerodruma stižem na vreme u 07:30h. Prema mom mišljenju kasno za jedan letnji dan, al’ šta ćes. Jedan plavi i jedan žuti su tu. Nervozni od neizdrža.

„Šta je bilo?“

„Nemamo pojma“

Dule je malo zaglavio u poznatoj beogradskoj jutarnjoj gužvi jureći. Pozajmio kofere.

Aca nije otišao ranije na Triglav.

Darko juri neki HR Moto magazin, te nas moli da stajemo na svakoj usputnoj pumpi dok ga ne pronađemo. Dule koluta očima i ne veruje ušima.

Do Bajakova je još bilo i prijatno, frisko. A i ne toliko monotono uz silne radove i neravnine.

Koliko odmakosmo od spacvanskih šuma vrućina i dosadno idealno ravan put uzimaju danak. Doručak i voda pa još jednom kafa voda i gorivo. Naravno i motomagazin.

Darku nešto nije jasno kako ga je pumpadžija odrao u nepovoljnom kursu zamene eura za kunice.

Dok lepimo vinjete na Bregani Dule primećuje da ima ozbiljan problem sa koferom iznad izduvne cevi. Bilo glupo da da fotkamo.

Kad je menjao lonac nije obratio paznju na ugao izduva. Tako da je vreo izduvni gas napravio ozbiljnu rupu na koferu. Za to što se ništa nije zapalilo, zaslužna je boca vode koja je bila na dnu. Probali da zakrpimo nekim konzervama i kobojagi izolacijama, ali ne vredi.

Ajd kad stignemo pa ćemo da tražimo rešenje.

Nastavak putopisa možete pročitati u temi 6 dana jula i liznuta Marmolada.

Svakog petka oko 10h šaljemo email sa listom tekstova koje smo objavili te nedelje, svima koji su se prijavili na BJBikers email bilten. Na taj način možete ostati u toku sa novostima, čak i ako neki tekst propustite u toku nedelje…